Acest site este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013
|
Inregistrare grup tinta

Continut pentru intreprinzatorii care solicita asistenta in domeniul Marketing & Vanzari.

Marketing & Vanzari PDF Imprimare Email

MEDIA PLANNING (I):

TERMENI, INDICATORI, OBIECTIVE

 

Rolul departamentul media dintr-o agenţie de publicitate este de a asigura distribuirea mesajele. Dacă strategia de creaţie se ocupă de CE si CUM trebuie spus, strategia media are menirea de a face astfel încât mesajul să ajungă la audienţa-ţintă cu vehiculul cel mai penetrant, într-un moment în care audienţa să fie disponibilă pentru conţinutul mesajului, cu o frecvenţă de expunere care să asigure învăţarea mesajului.

Reach (întindere) este procentajul din piaţa ţintă expus la mesaj cel puţin o dată pe o perioadă de timp delimitată, de regulă de 4 săptămâni. Întinderea se referă doar la audienţa ţintă a campaniei publicitare.

Frecvenţa desemnează numărul de expuneri a auditoriului la mesaj în aceeasi perioadă (4 săptămâni). Date fiind constrângerile de buget, întinderea si frecvenţa se concurează una pe cealaltă; dacă se doreste o întindere mai bună, atunci se renunţă la frecvenţă si invers, dacă este necesară o frecvenţa mare, atunci se sacrifică din întindere.

Rating-ul, un termen apropiat de Reach, este măsura audienţei unui program de televiziune. El măsoară succesul la public a unei emisiuni tv sau radio, si se exprimă ca procentaj al aparatelor comutate pe respectivul post, din totalul aparatelor existente.

Cota de audienţă (share). Cota exprimă procentajul televizoarelor comutate pe respectivul program din totalul televizoarelor deschise în momentul respectiv...mai mult

 

Resurse

Consultanti

Care sunt cele mai utile resurse din Marketing & Vanzari?
 

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro


Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României

2010 - 2011

Abonare Newsletter

Abonare NewsLetter

Vă puteţi abona la lista de discuţii Newsletter completând formularul de mai jos:
Puteţi alege în orice moment modificarea opţiunilor exprimate sau renunţarea la acest serviciu.